追蹤者

2018年6月12日 星期二

大圓與小圓

大圓﹕哈哈~~我係中環幾勁,我係最大的圓。
小圓﹕(偷偷地笑)
大圓﹕小圓,你笑咩﹖你羨慕我﹖
小圓﹕我才不會呢﹗
大圓﹕無辦法啦~~對面海都見到我(沾沾自喜)
小圓﹕可是我比你更大
大圓﹕點會﹖你咁細
小圓﹕唉~~你實在太有知識了﹗
大圓﹕我唔理~~我最大,起碼我永遠是圓的。
小圓﹕我也不同你講,少見識﹗
突然大風一吹起舊雲,小圓被雲海吞噬了。大圓心想最另都係我,點知.......
其實我好無聊﹗更無聊的是兩者的性質都不同,有什麼好爭鬥呢﹖﹗
人啊﹗看到的只是外在的型態,有何苦比較﹗好好做好自己已經足夠﹗
講完﹗

4 則留言:

  1. 人比人比死人, 知足常樂

    回覆刪除
  2. 每個人都係獨立的個體,背景不同,命運不同,際遇不同,根本就不能比較…
    愚老師張相是你影的嗎?好靚喎…

    回覆刪除