追蹤者

2018年4月18日 星期三

腳痛.....

😞近排隻壞腳又痛番......﹗
真係好慘,日頭就唔痛,可能工作忙於走來走去,也因此忘記痛。放工回家後開始有點點痛,到了睡前更痛,躺在床上碌左碌右都痛,有時半夜痛醒。唯有幾晚都食止痛藥睡覺,感覺都好點。可惜是到公立醫院覆診的日期還有半年多,如果睇專科好貴,希望天氣好點腳患會好轉。
聲音都清了很多,唯有少少沙啞,未能開聲唱歌,哈哈~~要盡快好,
上星期五我面試關於工作上的職位,一位校懂一位校監同埋校長一齊接見我。因為學校明年增設三個主任位。而我都做左好多年行政及教學工作,都想比個機會自己試試,於是申請。而競爭都幾激烈,共有6位同事(包括我)申請,機會半半。
想起當日我是第一個被接見,緊張的程度實在難易形容。問題也不容易答,而我就是有點庸碌,有時以笑蓋醜~~~。我已經盡左力,無論結果如何都會繼續做好份工作😄。

4 則留言:

  1. 正如你所講, 盡過力便算…
    工作時搵張高凳坐坐可不可以呢?!!...

    回覆刪除
  2. 最近腳痛有冇改善到呢??
    有痛症真係幾辛苦架...尤其要開工~~~~~~><

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有改善,晚晚都睡唔到,直至要食止痛藥先瞓到﹗覆診時間又未到﹗

      刪除