追蹤者

2018年4月9日 星期一

無聲

我......無聲﹗
因為我病了﹗
唉~~~好日都唔病,一病就無聲﹗仲咳都瞓唔到。好慘.......
星期一仲要上好多課節,要用咪上課。幸好,學生們好乖好乖,見到我用咪,聽到我沙啞的聲音。我覺得甜在心。
小朋友真係有一份善良的心,所以我相信人是性本善的。
更感謝媽媽煲靚水比我飲,好甜。
希望快點痊癒。因為星期五有重要事情會發生。是什麼﹖到時再寫。

4 則留言:

  1. 希望你儘快康復…可以的話爭取多點時間休息個人同把聲~~
    周五有什麼事發生呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝關心,好左好多,聲音方面都有點點沙......,應該好快好。

      刪除