追蹤者

2018年3月22日 星期四

惡夢

話說一天老闆話有顧問來想睇下我上堂係點﹖(即觀課)。
聽到這個消息後,不單血壓升高而且好緊張。準備的工作也做到十分足。但難敵有意識及潛意識的影響,終於係觀課前一晚發惡夢醒左。
夢境是這樣......係一個晴朗好好的天氣下,我駕著單車到山頂遊玩,正在享受美麗風景時,電話響起,是書記小姐打來﹕「愚老師,你去左邊﹖仲唔返工﹗今日顧問睇你上堂喎﹗」我立即看看手錶,心想係喎......忘記了。立即掉下單車,急忙call taxi,總之有咩車就上坐,要快快快,可是沒有車可以坐到,也非常塞車,最後.........驚到醒左﹗
我的壓力指數真係好高﹗幸好都過去了﹗

5 則留言:

  1. 正所謂你有壓力我有壓力,有時有適量的壓力會使我們有積極生活的推動力! 加油啦愚老師!

    回覆刪除
    回覆
    1. 樂觀來說的確是的,所以推動到我積極工作﹗哈哈

      刪除
  2. 結果個顧問對愚老師有冇咩評價呢?!!
    講唔講得?!...嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然講得啦~~顧問話教得幾好,唔錯。其實好彩班學生好有反應,如果唔係......就慘﹗

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除